مطالب عاشقانه(دستش را بگیری)


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

  

آدمی که رفتنش را فریاد میزند 

خودت بفهم که نمیخواهد برود 


داد میزند که دستش را بگیری 


و بگویی نروووووووووو !!!!! 



نظرات شما عزیزان:

aryan
ساعت1:28---5 مهر 1392
سلام به وبت سر زدم خیلی عالیه

به وب منم سر بزنو نو نظر بده

راستی اگه خواستی با اسم ارین بلینکم

وبهم بگوکه باچه اسمی بلینکمت
پاسخ:ممنون باشه منم حتما بهت سر میزنم


shahin
ساعت19:26---7 شهريور 1392
وب نایسی داری خوشحال میشم به من سر بزنی
پاسخ:ممنون باشه حتما


nikishaprak
ساعت1:56---5 شهريور 1392
سلام
مرسی ک لینکم کردی
منم لینکت کردم


nikishaprak
ساعت1:53---5 شهريور 1392
واااااااااااااااااای راس میگی

alireza
ساعت12:36---3 شهريور 1392
منا ک مبذارین توی فبر
بزنین رو شونم و بگین
هی رفیق...سخت گذشت...
ولی دیدی گذشت


رامان
ساعت4:18---3 شهريور 1392
از خاکیم و بر خاکیم...

ولی من فک کنم دستهایی که قرار دستای دیگریوبگیرن زیاد عرق نمیکنند... نظرت چیه تو عزیزم؟
پاسخ:نمیدونم شادی حق با تو باشه


saba
ساعت21:37---2 شهريور 1392
قهر میکنم تا دستم را محکم تر بگیری و بگویی بمان نه اینکه شانه بالا نیندازی وبگویی هرطور راحتی
پاسخ::((((((


pooya
ساعت19:34---2 شهريور 1392
مرا یاری کن ، تو که دوای دردهای منی ، قلب مرا تسکین کن.
ای تو که تنها نیاز منی ، مرا از همه چیز و همه کس بی نیاز کن.
من که جز تو کسی ندارم ، مرا از این تنهایی رها کن.


حدیثه
ساعت11:27---2 شهريور 1392
چراآدما نمیدونن بعضی وقتا خداحافظی یعنی:
نذار برم...
یعنی برم گردون...
سفت بغلم کن...
سرموبچسبون به سینت وبگو:
خداحافظ و زهر مار!بیخود میکنی میگی خداحافظ!
مگه من میذارم بری؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ شنبه 2 شهريور 1392 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ